۱۳۸۹ آبان ۱۲, چهارشنبه

خامنه ای جنایتکار از امریکا بابت دشمنی با ملت بلوچ تشکر و قدردانی کرد



خامنه ای خطاب به امریکاییان گفت : از اینکه شما مبارزین ملت بلوچ را تروریست قرار دادید از شما تشکر و قدردانی میکنیم ، ما در ظاهر تقیه میکنیم و بر خلاف شما شعار میدهیم در اصل ما با شما هستیم و اهداف ما و شما که نابودی اسلام و مسلمین می باشد یکی است.

بار دیگر به شما امریکاییان هم فکر و هم عقیده احسنت میگم و از اقدام تان مبنی بر تروریست قرار دادن جنبش مقاومت - جندالله ابراز خرسندی میکنم.

۱ نظر:

  1. برچسب تروریستی زدن بر سازمانهای آزادیبخش مانند جنبش مقاومت جندالله و سازمان پژاک و بسیاری دیگر سازمانها بر عملکرد این سازمانها هیچ تاثیری نخواهد گذاشت که بصورت طبیعی به منافع بلند مدت بیگانگان اثر منفی خواهد گذاشت و احتیاجی به تهدید و ارعاب ندارد .
    فقط سازمانها و افرادی منافعشان با برچسب و کاغذ پاره ای به خطر خواهد افتاد که مزدور و آلت دست بیگانگای هستند و همه چیز به آنها از سوی اربابانشان دیکته می شود و حیاتشان در گرو میزان حمایت و ترزیق حامی آن خواهد بود .
    اساس سازمانهای راستین بر محبوبیت مردمی بنا شده است و تا زمانی که هر سازمانی مردم را در هر شرایطی با خود همگام و همسو داشته باشد ،قدرتمند محسوب گشته و به راحتی با هر مسئله و مشکلی روبرو خواهد شد و اینگونه برچسبها برای آن مشکلی به حساب نمی آیند بلکه در بلوغ فکری و تشکیلاتی سازمان سودمند بوده و تاکیدی است بر کلیدی بودن حضور و ضرورت حضورشان در معادلات منطقه ای و فرامنطقه ای .
    اینجاست که این سازمانها می بایست بر مبارزات خود تمرکز بیشتری داشته و هوشیار باشند تا شکار این سری تبلیغات مسموم نگردند که آنها را ناخواسته وارد مسائل جانبی گردانده و از راه و هدف اصلی خویش منحرف بگرداند .
    گمشادزهی
    مرکز مطالعات بلوچستان
    بلوچستان غربی

    پاسخحذف