۱۳۸۹ مرداد ۲۱, پنجشنبه

سه نفر در لرستان اعدام شدند



سه نفر در شهرستان ازنا از توابع استان لرستان ایران، روز چهارشنبه ۲۰ مرداد (۱۱ اوت) اعدام شدند.

حمیدرضا ابوالحسنی، رئیس دادگستری شهرستان ازنا، اعدام این سه نفر را در ارتباط با پرونده آدم ربایی که در سال گذشته انجام گرفته بود دانست و گفت: "ایران اسلامی ناامن‌ ترین کشور برای افراد شرور، قاچاقچی و کسانی است که به هر نوعی بخواهند ایجاد ناامنی کنند و با شدت با اینگونه افراد برخورد می‌شود".

بر اساس گزارش ها، این سه نفر در میدان نماز شهرستان ازنا، با حضور بیش از دو هزار نفر از مردم به دار آویخته شدند.

ایران یکی از کشورهایی است که بالاترین آمار اعدام در جهان را دارد.

در گزارش سازمان عفو بین الملل، تعداد اعدام های صورت گرفته در ایران در طول سال ۲۰۰۹ میلادی، بیش از سیصد و هشتاد و هشت مورد اعلام شده که پس از چین، با جمعیت بیش از یک میلیارد و سیصد میلیون نفر، ایران رتبه دوم را به خود اختصاص داده بود.

۱ نظر:

  1. جالب است در خبرها دیدیم که تبادل زندانی بین رژیم ایران و جمهوری آزربایجان صورت گرفته و در بین زندانیان دو تبعه لبنانی که هویت ایرانی داشته اند بوده اند و بقیه را خود بهتر می دانید.
    و اما ملت بلوچ این روزها بیشتر از گذشته مورد تغییر بافت جمعیتی هستند و تا باشد از این کارهای احمقانه باشد تا مردم ما را بیدار و بیدار تر کند تا بدانند تا چه اندازه در سرزمین آبا و اجدادی خود حق زیستن ندارند و از آب و خاک خود محروم می شوند و دنیا و سازمانهای به اصطلاح حقوق بشری هم بنشینند و تماشاچی باشند و همچنین کشورهایی که با رژیم ایران نقش یک بام و دو هوا بازی می کنند .
    بلی !اینها همه دست در دست هم می دهند تا مردم ما برای دفاع از هویت و سرزمین آبا و اجدادی خود بپاخیزند و متجاوزانی که حتی حاضر به تحمل دیدن آنها نیستند را حالی کنند که توپ ،تانک ، مسلسل دیگر اثر ندارد و ملت بلوچ برای دفاع از سرزمین خود مجبور است از امکانات اندکی که دارد استفاده کند و نگذارد تا بلوچستان ،بوسنی و یا چچن شود و دیگران هر چه دل تنگشان خواست با این مردمان مهمان نواز و خونگرم بکنند و تاریخ هم خوب چیزیست چون بلوچ در طی قرنها بخوبی نشان داده که حرف زور را به هیچ زبانی قبول نکرده و نمی کند حال این سجل و شناسنامه تهران تا بحال چه خدمتی به این مردم کرده بجز اینکه هر وقت دلشان خواست همان حق شهروندی درجه چندم را هم بگیرند و مثلا این هم حربه فشاری باشد ولی این تو بمیری از آن تو بمیریها نیست آقای خامنه ای و این کار برای تو و نوکرانت بسیارگران تمام خواهد شد و بخوبی می دانید بلوچ هم می تواند شناسنامه های شما را باطل کند !و اگر بلوچ شروع کند به باطل کردن شناسنامه هایتان دیگر از کسی گله نکنید و فقط به فکر گور برای خود و مزدورانتان باشید! ،
    آخر ای فرومایه ها حماقت هم اندازه ای دارد ،چقدر باید به شما نادانان گفت که بلوچ در سرزمین خودش براحتی می تواند کارهایی بکند که شمایان حتی فکرش را نمی توانید بکنید تا چه برسد بلوچ برای دفاع از حق خود تاکتیک تهاجمی اتخاذ کند آنگاه چه می کنید.
    بلوچستان متعلق به بلوچ است و فقط بلوچ حق دارد در این سرزمین تکلیف تعیین کند و بلوچ در سرزمین خود حق دفاع دارد و این حق مشروع اوست.
    یا شهادت یا سعادت
    میریونس بلوچ

    پاسخحذف