۱۳۸۹ مهر ۲, جمعه

حاجی خدابخش شخصیتی است که نام مبارزین بلوچستان را زنده کرد و ندای آزادی و آزادیخواهی سر داد.


حاجی خدابخش یکی از جنگجویان مشهور و شهرت یافته ی سرزمین بلوچستان بود که با تاکتیک های عملیاتی خود خواب را بر چشمان مزدوران رژیم سپاهیان و بسیجیان حرام نموده بود و نام خود را در لیست شیران ملت بلوچ در تاریخ به ثبت رسانید.
آری ! او با توانایی عملیاتی و تاکتیکی خود سربازان بدنام امام زمان را دیوانه کرده بود ، و ثابت کرده بود که جمکرانی های جنایتکار در مقابل تاکتیکهای نظامی او همچون طفلان شیرخوار به بازی گرفته اند.
او انسانی پرهیزگار و نیوکار بود ، همیشه پایبند نماز تهجد ، اعمال روزانه تلاوت قرآن و اذکار بود ، لبانش با ذکر الله آراسته بود.
حاجی خدابخش بعد از بیعت با شهید اعظم امیر عبدالمالک بلوچ ، به مبارزین جنبش روح توانمندی و دلیری و استقامت داد ، در جنگ ها در هنگام درگیری با دشمنان ، شجاعت و ایثار او از دور نمایان بود.او تمام ثروت و دارایی اش را برای جهاد و مبارزین وقف نمود و در این مورد از هیچ کوششی دریغ نورزید.حاجی خدابخش شخصیتی است که نام مبارزین بلوچستان را زنده کرد و ندای آزادی و آزادیخواهی سر داد.رژیم آخوندی بارها مخبران و مزدوران اجیر شده ی خود با پرادخت میلیون های تومان برای ترور حاجی خدابحش به کوهستانهای بلوچستان فرستاده بود اما چالاکی و زیرکی این شهید بود که چالهای مزدوران رژیم را واژگون ساخت.
در عملیات اخیر مبارزین جنبش در کوهستانهای سرباز در شب تاریک ، هنگامیکه دشمنان در کمین مبارزین نشسته بودند ، با خونسردی و اعتماد بنفس ساعتها با مزدوران جنگید و دهها مزدوران رژیم به درک واصل کرد ودر نهایت جان به جان آفرین داد و در راه عزت و آزادگی شهید شد.
روحش شاد و راهش پر رهرو باد
ناکو وشدل

بایدکه جمله جان شویم تا لایق جانان شویم


حاجی خدابخش شه بخش یکی از مبارزان ، مجاهدان ،دلیرمردان وحامیان دین واسلام بود.
در نگاهش آزادی ملت مظلوم بلوچ و سرزمین بلوچستان بود.
او بی پروا ، بی باک، نترس وشجاع خود را برای هر عملیات آماده می کرد وآرزو وآرمانش شهادت بود نام الله هر لحظه و هر دم بر زبانش موج می زد.
وی خون پاکش را به سرزمین وقومش هدیه کرد وبا این عمل خود رشادت ،دلیری ومردانگی را به ماآموخت وخود را به خداوند رسانید .
باید که جمله جان شویم تا لایق جانان شویم
آری او انچنان که آرزو وتمنا داشت خود را به معشوقش رسانید
حاجی خدابخش هجرتش امیدی بود برای ملت بلوچ .
مبارزاتش وحشتی برای مشرکان بود
شهادتش درسی رشادت ومردانگی برای ملت بلوچ بود
حاجی جان شهادتت مبارک
بدریان ایران

شهادتت مبارک حاجی جان

شهادتت مبارک حاجی جان
ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا، بل احیاء عند ربهم یرزقون.
خوش به حالت که با مرگی که رسول الله صلی الله علیه و سلم سه بارآن را آرزو کرده است رفتی
خوش به حالت که در شکم پرندگان بهشتی هستی و تنها آرزویت این است که دوباره برگردی و شهید شوی.
خوشا به حالت که با ایمان به الله و رسولش و با پیروی از اهل بیت رشیدش حسین گونه به میان مشرکان و زالوصفتان یهودی مسلک رافضی شتافتی و الله مزد این کارت را داد.
خوشا به حالت که در ردیف انبیاء و صدیقین و صالحین قرار گرفتی.
خوشا به حالت که پروردگارت اجازه داد که ماه مبارک را روزه بگیری تا گناهان گذشته تو بخشیده شود و رحمت های اهلی شمال تو بشود.
خوشا به حالت ای دلیر مرد که با اقتدا به کتاب الله و سنت رسولش صلی الله علیه و سلم برای برپایی دین الله جنگیدی تا ظلم و کفر و شرک را نابود سازی.
خوشا به حالت که با خونت گناهانت را امرزیدی.
خوشا به حالت که تاج وقار از لولو را به سرکردی.
خوشا به حالت که حوریان بهشتی برای امدنت لحظه شماری میکنند.
خوشا به حالت که عذاب قبر نداری.
خوشا به حالت که سوال و جواب نداری
و خوشا به حالت…
خوشا به حالت…
خوشا به حالت…
ابومصعب سلفی

۱۳۸۹ شهریور ۲۷, شنبه

انجمن فعالان حقوق بشر بلوچستان: سه جوان بلوچ با خطر اعدام مواجه هستند


" انجمن فعالان حقوق بشر بلوچستان" سه جوان بلوچ به اسامي
ناصر شه بخش: فرزند زمان خان
لعل محمد شه بخش فرزند کریم
خالد شه بخش فرزند یوسف
صرفا به خاطر داشتن نسبت فامیلی با "حاج خدابخش شه بخش" رهبر یک سازمان مسلح مخالف رژيم حدود شش ماه قبل دستگير و اکنون با خطر اعدام مواجه هستند.خانواده ناصر بعد از تلاشهاي فراوان اخيرا موفق به ملاقات وي شده اند. آنها وضغیت فرزند خود را بسیار وخیم اعلام کرده اند.هنگام ملاقات مشاهده شده که ناصر بدليل شکنجه و نگهداري در مکان نامناسب دچار اختلالات شديد تنفسی شده است.مادر ناصربهمراه خانواده هاي دو دستگير شده ديگر نگران آن هستند که فرزندانشان به سرنوشت يکي از بستگانشان (شیرمحمد شه بخش) که همزمان با اين سه نفردستگير شده بود و در زير شکنجه در بازداشتگاه اطلاعات زاهدان جان داد دچار نشوندگفتنيست چندی پیش تلویزیون حکومتی هامون تصاویری از ناصر شه بخش را پخش کرده و از او بعنوان یکی از افراد دستگیر شده جنبش مقاومت مردمی ایران یاد کرده استانجمن فعالان حقوق بشر بلوچستان

۱۳۸۹ شهریور ۲۴, چهارشنبه

شهادت یک برادر بلوچ به دست مزدوران نیروی انتظامی در بلوچستان


إنا لله وإنا إليه راجعون
شاهین بلوچستان :یک جوان بلوچ به نام (رضاء شه بخش فرزند صاحبداد) روز دوشنبه 22 شهریور 1389 در اطراف (چاه آحمد)به دست جنایت کاران ولایت فقیه به شهادت رسید .
این جوان فقط به خاطرنسبتی که با (حاج دراء شه بخش) داشته کشته شده .
بسم الله الرحمن الرحیم
اینجانب (حاج دراء شه بخش )به رژیم هشدار می دهم .
بنده در اولین فرصت انتقام برادر زاده ام (رضاء شه بخش ) را با استشهادی می گیرم انشاء الله وجمهوری غیر اسلامی بداند هنوز جوانان این دیار زنده اند و عاشق شهادتند و حاضرند جانشان را به خاطر اسلام فدا کنند و شما جنایتکاران را به جهنم بفرستند .
برای انتقام هر بلوچی فرقی برام نداره چه برادرم باشه چه هربلوچ دیگر همه بلوچها برادران بنده هستند ده ها نفر از جنایتکاران را به درک واصل می کنم .

۱۳۸۹ شهریور ۱۹, جمعه

فرارسیدن عید با سعادت فطر مبارک باد.

فرا رسیدن عید با سعادت فطر را به همه ی مسلمانان جهان تبریک عرض می کنیم.
آژانس خبری شاهین: فرا رسیدن عید سعادت فطر را به رهبر جنبش مقاومت جندالله امیر حاج محمد ظاهر بلوچ حفظه الله ومبارزین ملت بلوچ خانواده های شهدای جنبش بالخصوص خانواده ی محترم بنیانگذار جنبش مقاومت امیر عبدالمالک بلوچ رحمه الله و تمام ملت ستمدیده ی اهلسنت ایران و سرزمین بلوچستان تبریک عرض میکند.
مدیریت آژانس خبری شاهین

اطلاعيه جديد جنبش مقاومت جندالله


بسم الله الرحمن الرحيم
جنبش مقاومت جندالله عيد سعيد فطر را به همه مسلمانان جهان و اهلسنت ايران و مردم مظلوم و ستمديده بلوچستان تبريك گفته و از بارگاه ايزد منان قبوليت اعمال و عبادات ماه پر فيض رمضان را مي طلبد.در اين روز مبارك دستهايمان را عاجزانه به پيشگاه پروردگار بالا برده و از درگاهش مي خواهيم كه سايه ظلم و جبر و جور و بي عدالتي را از سر مظلومان و مقهوران جهان و خصوصا از سر جامعه ستمديده اهلسنت و ملت مسلمان بلوچ زدوده وهمانند روز عيد ؛ خوشحالي و سرور زندگي با عزت و آزادانه را نصيبشان گرداند تا مظلومان و ستمديدگان روز عزت و آزادي خود را عيدگونه جشن بگيرند.و مسلمانان همانگونه كه در ماه مبارك رمضان براي تقرب و نزديكي به الله و خاتمه دادن سلطه شيطان تلاش و كوشش نموده و از لذتهاي دنيا در طول روز دوري كرده و از خود گذشتگي نشان دادند و امروز عيد را جشن گرفته و ابراز شادماني كردند بايد براي خاتمه دادن به سلطه بيگانگان كافر و متجاوزان جابر فداكاري كنند تا روزي بتوانند آزادي و عزت خود را جشن گيرند و به يكديگر تبريك گويند.جنبش مقاومت طي اين اطلاعيه و در اين روز مبارك مي خواهد به ر‍ژيم هشدار دهد زيرا كه ر‍ژيم در اين روز مبارك هم مرتكب جنايت شده و مقامات كشوري به مسلمانان اهلسنت در تهران اجازه برگزاري نماز را ندادند و چهره صفوي گونه خود را به نمايش گذاشتند و بغض دروني و نفرت خود را از مسلمانان اظهار نمودند.جنبش مقاومت به رژيم هشدار مي دهد كه همه عبادت خانه ها يا به عبارت بهتر شرك خانه هاي خود در بلوچستان را جمع كند و همانطور كه مسلمانان در تهران اجازه اقامه نماز را ندارند مشركان شيعه در بلوچستان اجازه برپائي مراسم شركيه را ندارند و بايد بساط خود را از بلوچستان جمع كنند در غير اين صورت همه معابد و بت خانه ها و شرك خانه هاي شيعيان در بلوچستان هدف حمله قرار خواهند گرفت.اگر اهلسنت نمي توانند در تهران مسجد داشته باشند چرا بايد شيعيان در بلوچستان مسجد داشته باشند و آن هم به اندازه تعداد افراد خود و حتي در برخي روستاهاي بلوچستان كه يك شيعه وجود ندارد براي شيعيان احتمالي كه در آينده به منطقه منتقل مي شوند معبد ساخته شده است !!چرا ؟!!چرا بايد شيعياني كه به اهلسنت اجازه نماز خواندن و عبادت پروردگارشان را در تهران نمي دهند در بلوچستان كه دارالسنه است عبادت گاه داشته باشند ؟! جنبش مقاومت جندالله چنين اجازه اي نمي دهند و اعلام مي دارد كه به همه معابد شيعيان در بلوچستان حمله خواهد شد و يا اينكه شيعيان بلوچستان را ترك كنند.جنبش مقاومت راه را براي متجاوزان اشغالگر باز گذاشته است كه بلوچستان را ترك كنند در غير اين صورت هدف حملات استشهادي قرار خواهد گرفت و به هيچ متجاوز و بيگانه اي در اين سرزمين رحم نخواهد شد و سرزمين بلوچستان از آن ملت مسلمان بلوچ است و اين ملت بايد خود اختيار سرزمينشان را داشته باشند و بيگانگان مشرك و كافر اجازه بتخانه سازي در بلوچستان را نخواهند داشت.جنبش مقاومت جندالله